Druk weekend

2 september 2012 - L'Alfàs del Pi, Spanje

Hola!

Vrijdag moesten mijn huisgenoten al hun eerste dag stage lopen, dus ik was alleen thuis. Dacht eerst dat ik het wel heerlijk zou vinden, maar nadat ik de was, boodschappen etc. had gedaan, ging ik me toch een klein beetje vervelen, dus nouja toen maar alvast met school begonnen.

Na de lunch werd ik gevraagd door andere studenten die vlakbij wonen of ik mee ging naar het strand. Nouja het was heerlijk weer, dus ik ga dan wel mee. Hele leuke dag op het strand gehad. Stond meer wind dan de eerste keer op het strand, maar was nog steeds lekker.

's Avonds zijn we gevraagd door de buren of we bij hun gezellig wat kwamen drinken, want de andere studenten zouden ook komen en daarna zouden we uitgaan. Dus helemaal leuk. Mijn huisgenoten gingen niet mee. Die avond ben ik met de andere studenten mee uit geweest in Benidorm. Was echt super leuk. Zijn eerst naar de Spaanse wijk gegaan en daarna naar de Engelse wijk. Nou die Engelsen zijn natuurlijk helemaal knettergek, dus hastikke leuk in die wijk. Overal krijg je de eerste cocktail of shotje gratis, dus tis ook nog eens lekker goedkoop!

Zaterdag was eigenlijk precies hetzelfde. Hebben die ochtend alleen met ze 3e het hele huis is eventjes goed schoongemaakt, want was echt super vies overal!

Overdag zijn we met z'n alle Benidorm in gegaan. Daar zijn we lekker door de straatjes gelopen en naar het uitkijkpunt gegaan. Was echt mooi uitzicht. Vanaf het balcon del mediterraneo hadden we een heel mooi uitzicht over de zee en het eiland van Benidorm. Verder zag je aan beide kanten de stranden van Benidorm.

Die avond ben ik weer met dezelfde mensen mee uit geweest als de avond ervoor. Deze keer waren we gelijk naar de Engelse wijk gegaan en een beetje naar dezelfde discotheken, want die mensen die daar werkten die konden we nu een beetje. Dus weer een ontzettend leuke nacht gehad!

Vandaag was eigenlijk niet zo heel bijzonder. Vannochtend heeft het blijkbaar geregend (ik sliep nog). Maar het was gewoon KOUD toen ik over straat liep! Het was 26 graden, echt een raar idee, want in Nederland is dat al warm. Hier zit ik gewoon met kippenvel en nu zit ik met een vest en lange broek aan!
En dat terwijl ik vanmiddag lekker naar het strand ben gegaan met dezelfde meiden met wie ik ben uitgegaan. Hebben lekker hele middag geslapen, dus ik ben heerlijk verkleurd! :) Vanavond ben ik met die meiden uit eten gegaan bij de McDonalds. Dus een leuke dag gehad!

Morgen mijn eerste dag werken! Vind best wel spannend! Denk dat die taal nog best moeilijk gaat worden en vooral de eerste weken. Maar heb er wel echt heel erg veel zin in ! En ik laat het morgen gelijk weten!

Liefs!

1. Lia:
    2 september 2012
    Heel veel succes morgen! En tis leuk om te lezen dat je je zo goed vermaakt :)

Liefs van ons
  2. Marrielle: