Laatste dag in Holland

27 augustus 2012 - Sliedrecht, Nederland

Hallo iedereen!

Dit is mijn laatste reisverhaal vanuit Nederland.  Want ja morgen zit ik in Spanje!
Mijn koffer heb ik van de week langzaam aan ingepakt, want dacht dat ik nog wel even zou hebben, maar ja dan is het opeens maandag en ga je bijna weg, tijd vliegt!

Vandaag me bedje uit gebeld door DaVinci, omdat ze nog niet alles op orde hadden voor ons... Dus deze dag was nog lekker gestrest met de laatste dingen nog regelen. Gelukkig is het allemaal wel goed gekomen.

Vanmiddag nog langs mijn opa geweest. Helaas viel het afscheid zwaarder dan ik had gedacht en kwamen er wat traantjes te voorschijn. Waarschijnlijk zal dit morgen bij het afscheid van mijn ouders en broertje ook wel zo zijn.

Vanavond nog even de allerlaatste spulletjes in mijn koffer duwen (waaronder mijn appelmoes :):) ... als het nog gaat passen ). En dan lekker op tijd gaan proberen te slapen, want morgen zal het wel allemaal erg spannend worden!

Groetjes!!

1. Opa en oma scheurwater:
    27 augustus 2012
    we zetten de wekker ,en huilen mee,

gr opa en oma s
  2. Wil sprong:
    Hoi Jans,
    Pas goed op jezelf en heel veel genieten hoor,want voor je het weet ist weer voorbij.
    Maar je hoef niet poepie bruin terug te komen, dus in vrije tijd binnen blijven.
    Goeie reis morgen en de groetjes van ons xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  3. Jo:
    Hee Janine,
    wat leuk dat we je zo een beetje kunnen volgen!
    Succes en geniet er van.
  4. Thomas en bertie:
    hai Janine.
    wij wensen je een leuk tijd daar en zullen je blogs volgen.
    veel succes.
  5. Marrielle:
    27 augustus 2012
    Ga er van genieten meid! succes!
  6. Diana:
    27 augustus 2012
    Ga er een mooie tijd van maken daar en laat ons maar mee genieten via je blogs
    Sterkte morgenochtend, ook voor paps,mams en broer:-)
  7. Rianne:
    27 augustus 2012
    Sterkte morgen! Want voor jou is het net zo moeilijk als voor je ouders en broer natuurlijk! Ga er lekker van genieten en je zult er nooit spijt van krijgen! Een superervaring ga je opdoen!! Ben erg benieuwd naar je verhalen!
  8. Jannie:
    Hoi nien,
    Heb je vandaag al veel plezier toegewenst,maar wil nog wel ff zeggen,als je appelmoes op is laat je t maar weten.
    Dan proppen we t in n envelop en sturen je het toe.
    Fijne tijd meid.xxx
  9. Cindy:
    28 augustus 2012
    Hoi Janine, nou waarschijnlijk onderweg nu. Ik wil je heel veel plezier wensen daar. Geniet ervan.
    Enne heb je ook zaanse mayo bij je? Die sturen wij anders wel op :-)
  10. Hansumpies:
    29 augustus 2012
    Hey Jeanine,hoe is het gegaan allemaal vast goed !!Voor je het weet weet je niet beter meer en wil je niet meer terug!! Wel terug komen hoor!! Meid geniet ervan!!
    X Stefaliesamberswen